تبلیغات

دانلود داستان سفید برفی و آیینه جادویی

دانلود داستان سفید برفی و آیینه جادویی

هنگامی که سفید برفی به هفت سالگی می‌رسد آینهٔ جادویی به ملکه می‌گوید که دختر ناتنی‌اش گوی سبقت را در زیبایی از او ربوده‌است. ملکه خمشگین می‌شود و یک شکارچی را مأمور می‌کند که سفید برفی را به جنگل ببرد و در آنجا او را سر به نیست کند. شکارچی سفیدبرفی را به جنگل می‌برد تا بکشد ولی در آنجا دلش به رحم می‌آید و تنها او را در جنگل رها می‌کند.سفیدبرفی در حال جستجو در جنگل به کلبهٔ هفت کوتوله می‌رسد. او در آنجا با استقبال گرمی روبرو می‌شود و هفت کوتوله به او تعهد می‌دهند که در ازای نگهداری خانه آنها نیز از او نگهداری خواهند کرد. آنها که نگران سلامتی سفید برفی بودند به او گفتند که هنگامی که برای کار کردن به بیرون از خانه می‌روند، هیچ‌کس را در خانه راه ندهد.ملکه که به وسیلهٔ آیینهٔ جادویی خود فهمیده بود که سفیدبرفی نمرده‌است به جستجوی او پرداخت و عاقبت او را پیدا کرد.او سه بار تلاش کرد تا سفیدبرفی را بکشد که در هر سه بار ناکام ماند ولی در جهارمین تلاش خود توانست سیبی زهردار را از پنجره به سفیدبرفی بدهد.
هنگامی که کوتوله‌ها به خانه برگشتند و بدن سفیدبرفی را بی‌جان دیدند او را در تابوتی شیشه‌ای قرار دادند. اندکی بعد گذار شاهزاده‌ای با اسبش به خانه هفت کوتوله افتاد و در آنجا عاشق زیبایی سفیدبرفی شد و سپس کوتوله‌ها را متعاقد کرد که سفیدبرفی را با تابوتش با خود ببرد. هنگامی که شاهزاده داشت سفیدبرفی را با اسب خود می‌برد تکه سیب سمی که خورده بود از دهانش خارج می‌شود و دوباره به زندگی باز می‌گردد.شاهزاده از سفیدبرفی دعوت می‌کند که با او به قصرش بیاید و در آنجا با سفیدبرفی عروسی می‌کند. نامادری سفیدبرفی هم از شدت خشم آنقدر می‌رقصد تا اینکه در روز عروسی می‌میرد.

(Format: Mp3          Archive Type: RAR) 

    

     

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۹:۱۷

Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have really loved browsing your weblog posts. In any case I'll be subscribing in your feed and I hope you write once more soon!

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۲:۰۳

If some one needs expert view concerning blogging and site-building after that i advise him/her to visit this blog, Keep up the fastidious work.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۴:۴۴

What's up to every one, it's in fact a good for me to pay a visit this site, it consists of useful Information.

bellerodrequez.blogas.lt  ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۷:۰۰

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you spending some time and energy to put this article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!