تبلیغات

دانلود داستان صورتی امیر ارسلان نام دار

دانلود داستان صورتی امیر ارسلان نام دار

 

ملک شاه رومی طی جنگ با سلاطین متجاوز کشته می شود و همسر او که باردار است سعی می کند فرار نماید . همسرش با خواجه نعمان تاجر مصری آشنا شده و همسر او می گردد و بعد از مدتی فرزنش از ملک شاه به نام امیر ارسلان متولد می شود . امیر ارسلان پسر بسیار زیبا و شجاعی است که همه او را دوست دارند . سال ها بعد وقتی متوجه می شود که پدرش ملک شاه بوده به روم لشکر می کشد تا تاج و تخت پدر را باز پس گیرد و در همین لشکر کشی ، عکس فرخ لقا دختر پطرس خان فرنگی را می بیند و عاشق او می گردد و به سمت فرنگ می رود . شاه فرنگ دو وزیر ماهر در رمل و اسطرلاب به نام شمس وزیر و قمر وزیر دارد که شمس با امیر ارسلان موافق و قمر مخالف است . در اثر شرارات های قمر وزیر ، فرخ لقا به دست دیوان و عفریت ها گرفتار می شود و امیرارسلان راهی نجات او از سرزمین جادو می گردد و …. شرح جنگ های امیر ارسلان با فولادزره و ریحانه جادو و … را داریم

امیر ارسلان هم که از افسانه های بسیار قدیمی هست و شاید هم پدرها و مادرها قصه اش را براتون تعریف کرده باشند اما به هر حال خوندن کتابش هم خالی از لطف نیست به خصوص که در بین متن از شعرهای مختلف و مناسبی استفاده کرده که حس خوبی را به آدم منتقل می کنه . من خیلی از کتاب خوشم اومد . کلا ا زاین فضاهای تخیلی و فانتزی و جنگ با دیو و پری خوشم می یاد . فقط مشکلم این بود زیادی غش می کردند تا همدیگر رو می دیدند از خوشی غش می کردند !!!! بعد هم وقتی ناراحت بودند از دماغش دود بد بو متصعد می شد.

(Format: Mp3          Archive Type: RAR)

     

       

   

پاسخ دهید

8 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۵:۱۸

Terrific work! That is the type of information that should be shared across the internet. Disgrace on Google for no longer positioning this post higher! Come on over and visit my site . Thank you =)

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۹:۳۰

It's in fact very complex in this busy life to listen news on TV, thus I just use internet for that reason, and take the hottest information.

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۱:۰۱

At this time it looks like Movable Type is the preferred blogging platform out there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۲:۳۷

I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this site is really good.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹:۵۰

If some one wants expert view regarding running a blog then i propose him/her to visit this website, Keep up the fastidious work.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۳:۴۴

I enjoy what you guys tend to be up too. This kind of clever work and coverage! Keep up the very good works guys I've included you guys to blogroll.

http://tashiapo.blogas.lt/  ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۱:۴۱

There's definately a lot to know about this subject. I really like all the points you have made.

NllpSnamn  ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۵:۲۵

best ed medication http://pharmacy-onlineasxs.com/ discount pharmacy card