تبلیغات

دانلود کتاب صوتی ۲۴ ساعت در خواب و بیداری – صمد بهرنگی

دانلود کتاب صوتی ۲۴ ساعت در خواب و بیداری – صمد بهرنگی

گفتار نویسنده در مورد کتاب:خواننده عزیز قصه خواب و بیداری را برای این ننوشتم که برای تو سرمشقی باشد، قصدم این است که بچه‌های هموطن خود را بهتر بشناسی و فکر کنی که چاره درد آنها چیست؟اگر بخواهم همه آنچه را که در تهران بر سرم آمد بنویسم چند کتاب می‌شود و شاید هم همه را خسته کند، از این رو فقط بیست و چهار ساعت آخر را شرح می‌دهم که فکر می‌کنم خسته کننده هم نباشد، البته مجبورم بگویم که چطور شد که من و پدرم به تهران آمدیم: چند ماهی بود که پدرم بی کار بود عاقبت مادرم و خواهرم و برادرهایم را در شهر خودمان گذاشت و دست من را گرفت و با هم به تهران آمدیم…داستان در مورد پسری است که در تخیل و واقعیت گم می شود.

(Format: Mp3     Archive Type: RAR)

   

    

 

پاسخ دهید

3 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۱۶:۵۹

obviously like your website however you need to take a look at the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I find it very troublesome to tell the reality then again I will surely come back again.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴:۰۲

I used to be able to find good info from your blog articles.

Lavina  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۳:۴۸

This is the right webpage for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost tough to argue with you (not that I actually will need to?HaHa). You certainly put a new spin on a subject which has been discussed for years. Wonderful stuff, just great!