تبلیغات

دانلود کتاب صوتی ماه و پلنگ – بیژن مفید

دانلود کتاب صوتی ماه و پلنگ – بیژن مفید

پلنگ عشق به هوای گرفتن ماه است که به آسمان جست می زند؛ اما هزار هزار هزار فرسنگ مانده به ماه می افتد. دره های جهان پر از پلنگان مرده است که هرگز پنجه شان به آسمان نرسیده است.عشق ، پلنگی ست که در رگ هایم می دود. پلنگی که می خواهد تا خدا خیز بردارد.من این پلنگ را قلاده نمی بندم و رامش نمی کنم. حتی اگر قفس تنم را بشکند.خدا ماه است و این پلنگ می خواهد تا ماه بپرد.حکایت پلنگ و ماه عجب ناممکن است. اما هر چه ناممکن تر است، زیباتر است.پلنگ عشق به هوای گرفتن ماه است که به آسمان جست می زند؛ اما هزار هزار هزار فرسنگ مانده به ماه می افتد. دره های جهان پر از پلنگان مرده است که هرگز پنجه شان به آسمان نرسیده است. خدا اما پرش پلنگ عشق را اندازه می گیرد، نه رسیدن اش را .و پلنگان می دانند که خدا پلنگی را دوست تر دارد که دورتر می پرد.

(Format: Mp3          Archive Type: RAR)

   

   

    

پاسخ دهید

7 نظر

erfan  ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۷:۰۹

سلام ممنون از پیشنهادتون من هم یه پیشنهاد دارم با ما تبادل بنر کنید اگر بنر هم ندارید من یه بنر خوب رایگان برای شما درست میکنم به سایت ما بیایید و جواب را در انجا بگویید

BHW  ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۳:۴۱

I've learn several excellent stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I surprise how much attempt you set to create this sort of magnificent informative web site.

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۹:۰۷

Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۶:۳۷

This is really interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I've shared your web site in my social networks!

premiumaccordio4.jigsy.com  ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۰:۳۶

Hi there, after reading this awesome post i am as well cheerful to share my know-how here with colleagues.

chaturbate account hack  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۴:۲۶

Does your site have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to shoot you an e-mail. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it expand over time.

real psychic readings  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۹:۳۱

سلام هر کس، اینجا هر کسی این دانش را به اشتراک می گذارد، بنابراین خواندن این وب سایت خوب است، و من هر روز به این صفحه وب مراجعه می کنم.